Thursday, March 26, 2009

Majlis Anugerah Kecermelangan Pelajar dan Malam Pra Graduan BAcc

Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar Fakulti Perakaunan untuk Program AC2220

Majlis ini akan diadakan pada 1 April 2009, bertempat di Hotel Putera Palace, Kangar pada pukul 8.00 malam. Dijangkakan seramai 150 orang tetamu di kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dan juga para pensyarah akan hadir ke majlis tersebut. Antara tetamu lain yang diundang ialah Tuan Pengarah Kampus, Timbalan Pengarah Kampus HEA dan Timbalan Pengarah Kampus HEP.

Antara yang diraikan pada malam tersebut adalah Penerima Anugerah Dekan dan pelajar terbaik pencapaian akademik untuk setiap bahagian.

Malam Pra Graduan BAcc

Untuk Semester ini, pihak HEA tidak lagi mengadakan Malam Pra Graduan seperti semester sebelumnya. Setiap program diberi sebanyak RM1,000.00 untuk menguruskan Malam Pra Graduan untuk program masing-masing.

Oleh itu program AC220 akan mengadakan Malam Pra Graduan pada 10 April 2009, bertempat di Restoran Teratai Putih, Padang Besar. Persiapan telah mula dibuat oleh pelajar AC220 Bahagian 8. Majlis akan bermula pada pukul 8.00 malam. 50 orang tetamu dijangka hadir pada majlis tersebut.

Antara tetamu yang turut diundang termasuk Pengarah Kampus UiTM Perlis, Timbalan Pengarah Kampus HEA dan Timbalan Pengarah Kampus HEP.

No comments:

Post a Comment